Geplaatst: 14-12-2007 17:32
[94777]deze nissan patrol heeft een te hoog brandstof verbruik volgens de klant 1:5
deze klant had eerder ook een startprobleem dit is inmiddels verholpen door de plug op
de pomp ter vernieuwen.
weet iemand waar het te hoog brandstofprobleem aan kan liggen>