Geplaatst: 15-12-2007 13:59
[94826]Een korte vraag, bij vervangen van Distributieriem, hier ook tandwiel van de krukas mee vervangen??
Wagen loopt verder goed, slaat goed aan en heeft geen problemen, alleen dat de riem aan vervanging toe is.
Alvast beankt.