Geplaatst: 18-12-2007 16:52
[95041]Goede middag,
In het termostaathuis zit een sensor, welke bij deze auto is afgebroken. Als onderdeel is alleen een compleet huis leverbaar, omdat de sensor een met het huis is. Weet iemand de functie van deze sensor, volgens mij is deze niet voor de motorelectronica.
Dick Wijngaard