Geplaatst: 13-02-2006 18:52
[49311] van deze VW caddy 2/2006 (nieuwe servicewagen) wil ik de egr uitschakelen.
als ik de slang er af haal en afsluit geeft hij een foutcode.
bij ross.tech en gerrit speek staat dat je via 11 met login 12233 en dan aanpassen de egr in de software uit kan schakelen,
maar de login 12233 accepteerd het regelapparaat niet.
iemand een idee hoe het wel kan,hoe controleerd het regelapp.of de egr werkt??? met vriendelijke groet Diko.(motorcode BST)