3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-02-2006 8:25
we hebben een vivaro met p 0200 auto is afgeslagen en slaat niet meer aan,injectoren lekken niet, pomp geeft genoeg druk op tech2
zo snel geen draden doorgeschuurd graag suggesties, groet,