Geplaatst: 15-02-2006 21:57
[49475] hallo ik heb een ford mondeo staan 1.8 16v bj 1994.als de auto stationair loopt en je schakeld het licht en bijvb. achterruit verwarming aan, gaat de auto van 200 naar 1100 toeren en slaat dan af.
accu en dynamo zijn getest, deze zijn oke.
wie heeft een oplossing.
vr gr edwin