Geplaatst: 27-04-2007 15:08
[79262] Aircopomp slaat niet in. Vulling van het systeem is gecontroleerd en is goed.
Op de pompaansluiting is ook spanning. Pompspoel is ook goed. Gecontroleerd door extra massa aan te sluiten.
Het systeem wordt dus massa-geschakeld. Kan iemand vertellen waar en hoe ?
Of misschien 'n ander idee ?
Bij voorbaat dank.