Geplaatst: 04-05-2007 22:33
[79693] Het probleem doet zich voor bij warme motor, koud geen probleem. van de tien keer starten komt het zeker vijf keer
voor. de keren dat hij dan niet afslaat loopt hij gewoon als een zonnetje.
navraag bij de dealer resulteerde in : nog nooit meegemaakt... ook kan ik nergens een schema van de ontsteking
vinden. er zitten geen foutcodes in, en het benzinepomp relais heb ik al eens gewisseld met het hoofdrelais
op de cilinderkop naast de nokkenassensor, zit een soort ontstekingsmodule of versterker, wat niet alledaags is bij
een ontsteking met twee disbobines. wie heeft de gouden tip? of kan mij zeggen waar ik een schema kan vinden...
mijn dank zou groot zijn....Jan Gielis Mazda Weert.