eraf lopen van multiriem

5 reacties

Opgelost

Merk
Chrysler
Model
Grand Voyager
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-02-2006 11:30

Vaste klant van ons, heeft deze auto. Met enige regelmaat loopt de multiriem van de rollen. Heb van alles geprobeerd, ja ook kortere riem, smallere riem, maar niets help. Dan is het weer 3000km goed dan weer na 500km. Spanner/omlooprol reeds vernieuwd. Meestal blijft de riem heel, soms niet. Kom maar op met jullie antwoorden, ik weet het niet meer. Sytze