Geplaatst: 20-02-2006 11:30
Vaste klant van ons, heeft deze auto. Met enige regelmaat loopt de multiriem van de rollen. Heb van alles geprobeerd, ja ook kortere riem, smallere riem, maar niets help. Dan is het weer 3000km goed dan weer na 500km. Spanner/omlooprol reeds vernieuwd. Meestal blijft de riem heel, soms niet. Kom maar op met jullie antwoorden, ik weet het niet meer. Sytze