2 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-05-2007 21:28
[80262] Moet voor het demonteren van de versnellingsbak(koppeling vervangen de uitlaat los of kun je deze gemonteerd laten zitten????