Geplaatst: 15-05-2007 22:56
espace IV kwam binnen met brandend lampje inspuiting,en lekke waterpomp.lampje inspuiting was inlaat druk sensor defect ,deze vervangen en storing gewist.tevens de waterpomp vervangen en auto laten lopen.na +- 10 min sloeg ie spontaan af en was moeilijk aan de gang te krijgen.hou je hem boven de 1000rpm blijft ie gewoon lopen en draait ook netjes op 6 cil.laat je hem afkoelen loopt ie ook weer gewoon netjes stationaur+- 5 minuten en slaat weer af.auto trekt goed door en geen overdreven rookontwikkeling
geen storingen in het geheugen en op moment van afslaan ook geen gekke waardes wbt rpm en brandstofdruk of de clip reageert tetraag om te zien?
de defecte druk sensor te rug geplaatst en dan blijft ie gewoon lopen alleen dan in noodloop +-1200rpm en loopt niet harder dan 120.iemand ervaring met ie fijne 3.0 dci motoren