Geplaatst: 21-02-2006 20:49
[49934] op wat moet ik allemaal letten als ik een 1600 turbo diesel intercooler wil plaatsen in mijn caddy . nu is het een 1600 diesel .het zou wel motor en versnellingsbak samen zijn .
zou dat elektrisch een probleem zijn ?