Intercooler lek.

3 reacties

Merk
Renault
Model
Espace
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.2
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-05-2007 13:41

Espace 2.2 Dci, 2003: De intercooler is lek. Je hoort de lucht er uit blazen en de

onderzijde staat ook erg bol. Is er iemand die weet of dit aan de kwaliteit v.d. intercooler ligt of zou er iets met de turbodruk aan de hand kunnen zijn?.

b.v.d.