Geplaatst: 19-05-2007 13:41
Espace 2.2 Dci, 2003: De intercooler is lek. Je hoort de lucht er uit blazen en de
onderzijde staat ook erg bol. Is er iemand die weet of dit aan de kwaliteit v.d. intercooler ligt of zou er iets met de turbodruk aan de hand kunnen zijn?.
b.v.d.