Geplaatst: 23-02-2006 23:15
[50144] Ik ben bezig met een vivaro 2,5 turbo 6 bak die zo te zien motor olie lekt achter het vliegwiel ik denk zelf aan de keering. mijn vraag is of dit vaker voor komt en hoe veel werk is het om de bak uit te bouwen ?
Groeten Lau