3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-02-2006 20:25
[50123] hallo
ik moet de koppeling vervangen van een vito 108 bj 97.
kan ik de versnellingsbak er alleen uithalen of moet dat samen met de motor;
dank bij voorbaat.