Geplaatst: 08-12-2007 22:21
[94417]Beste monteurs ik ga eerdaags de distributie doen van de belingo,de enige vraag is zit er aan het krukas
''tandwiel''nog steeds een spie of heb ik ineens een los tandwiel als ik de krukas bout heb losgemaakt zoals ik al eerder heb gezien bij ford en renault Gr Leo