Geplaatst: 24-02-2006 0:00
[50148] nadat ik de batterij verwisseld heb: 1)wil de afstandsbediening niet meer werken(ook niet na code terug in te stellen). 2) doet de binnenverlichting raar(licht brandt op halve kracht wanneer ze zou moeten uitvallen) 3)achterklep opend niet meer(je hoort enkel een zacht geklick als je op de knop duwt).
Ik krijg de wagen niet meer ge-reset, zelfs niet als ik de bornen tegen elkaar hou.
Kris