Geplaatst: 12-12-2007 21:09
Twingo 1149 cc(geen automaat) met klacht,trekt iets minder op en motor draait stationair beetje onrustig.Wagen heeft 65.000 kms.Aan de uitlaat achteraan hoor je precies een motor die op 3 cilinders draait.Bougies vervangen,geen verbetering.Kleppen gesteld(10 in-20 uit koud) geen verbetering.Geen vacuumslangen los,kapot enz Onverbrande gassen zeer laag.Bougies heel proper.
Iemand bekent met dit probleem?
D.B riem vernieuwd in augustus.Punten dubbel gecontroleerd,alles ok.