Geplaatst: 17-12-2007 20:39
[94983]Bij 80km begint het stuur, auto te trillen. Dit trillen gebeurt niet iedere keer.
remklauwen,zuigers,rubbers,stabilistatiestangen alles nagekeken ook de banden en velgen,maar het probleem blijft bestaan. weet het echt niet meer.
Het rare is de ene keer doet hij het wel de andere keer niet. Wie weet raad?