Geplaatst: 06-03-2006 22:00
[51058] He, kan iemand ons vertellen of je deze M klasse zelf nog kan resetten dmv multifuncitoneel stuur, ben wel ff aan het stoeien geweest met menu maar kwam er niet uit. En ik weet dat je tegenwoordig bij deze wagens met codes wordt gewerkt ivm onderhoud.. wie kan hier iets meer over vertellen... P.s dit is er wel een met roetfilter.. En welke universeel tester kan hier evt met overweg uitlezen en resetten... ben wel benieuwd zie het wel.. gr Roy