Geplaatst: 21-12-2007 13:56
[95238]Beste mensen, Wij hebben hier een velsatis waar nogal wat problemen met de verwarming / climat control zijn. Allereerst wordt de kachel alleen warm op de hoogste stand (26 graden) zodra deze verlaagd wordt naar 25,5 komt er lauwe / koude lucht uit. De auto wordt van binnen ook zeer vochtig, de ramen zijn echt letterlijk zeiknat. Het lijkt dat de eerste kilometers als de motor nog niet volledig warm is de kachel wel op lagere waardes (bijv 23) warm wordt maar dit gaat snel voorbij. De ramen worden na zo'n 10 kilometer rijden al nat en blijven ook nat (water stroomt er bijna vanaf). Interieurfilter is gecontroleerd, thermosstaat is reeds vervangen. Iemand nog suggesties wat dit zou kunnen oplossen? Alvast bedankt voor het meedenken.