Geplaatst: 22-12-2007 23:37
[95338]klant klaagt dat ie regelmatig het probleem heeft dat de auto inhoud op de snelweg en niet meer boven de 120 km/h komt ,heeft net idee dat ie dan niet op alle cilinders meeloopt.als ie de auto langs de kant in de n of p zet en geeft gas heeft ie wel weer power zoals ie zelf zegt .auto is al uitgelezen maar heeft geen storingen,heb wel gehoord dat de pomp deze klacht kan geven ,weet iemand hier iets van?