Geplaatst: 11-03-2006 17:49
[51424] wij hebben een fleetline van 1947 deze hebben we een nieuwe motor indeze auto geplaatst en nu hebben we een probleem dat deze motor gaat koken als je met de auto gaat rijden .
wij hebben de motor van binnen gespoeld met heet vers water tot hij goed doorloopt vanaf de waterpomp tot en met de aftap plug in het blok , radiateur gespoelt maar met de oude motor geen probleem , thermostaat eruitgehaald , waterpomp vervangen , cilinder lektest minimaal lekkage 10 % max , cilinderkop laten afpersen en nieuwekoppakking , cilinderwanden met loop bekeken op haar scheuren niets te zien , met co meter gemeten of er hc gassen in het koelsysteem komen de vloeistof blijft mooi groen.
wij weten het niet meer heeft iemand nog suggesties
bvd