8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-03-2006 22:37
[51460] electrisch raam bestuurders kant werkt niet, bij het bedienen
tikt er wel iets in de deur (relais ???)
wie heeft hier ervaring mee ??
groeten ido