Geplaatst: 07-12-2007 20:00
[94344]Auto rijdend afgeslagen
uitlezen: ECU defect
waar zit de ecu?
geen aansturing op de injectors, bougies vonken wel.
vanmiddag sloeg hij heel even aan, had toen wel aansturing op injectors.
lampje van sleutelherkenning gaat wel uit
heeft iemand sugesties?
Arthur Voskuilen