Geplaatst: 13-03-2006 10:03
[51538] Ik heb hier een punto 1.8 Abarth uit 2004 waarvan het storingslampje gaat branden.Storingen zijn P0141 circ. verwarming O2 sensor na kat en P0155 verwarming O2 sensor 2 voor kat. Ik heb de sensor voor de kat verv. maar de storing blijft. Wie heeft een idee?