Storing o2 sensor

4 reacties

Merk
Fiat
Model
Punto
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-03-2006 10:03

[51538] Ik heb hier een punto 1.8 Abarth uit 2004 waarvan het storingslampje gaat branden.Storingen zijn P0141 circ. verwarming O2 sensor na kat en P0155 verwarming O2 sensor 2 voor kat. Ik heb de sensor voor de kat verv. maar de storing blijft. Wie heeft een idee?