Geplaatst: 08-12-2007 17:53
[94392]Hallo ik heb een motor ingebouwd uit een schade auto, het zelfde type met de zelfde brand stof pomp.
Alleen nu slaat de motor niet meer aan.
Kan het zijn dat ik hem nu eerst moet laten uitlezen. ik heb geen sleutel met centrale vergrendeling.
Het lampje van de statrt blokering blijft branden als hij op contact staat.
Mvg Jan