Geplaatst: 12-12-2007 1:07
[94632]kangoo braakte blauwe rook, 2 x 1liter olie bijgevuld door klant om bij ons te komen; turbo stuk, veel speling op de as en inlaatzijde turbo schoepje afgebroken (te hoog toerental?).
na montage ruilturbo hoog olieverbruik, geen blauwe rook uit de uitlaat.
wellicht motorschade opgelopen van oliestook vanaf defecte turbo?
olieverbruik ligt op 1 liter bij 800km.