Geplaatst: 08-12-2007 14:03
[94381]De climate control houd de tempratuur niet constant hij is ongeveer 2 graden te koud en word bij lange ritten alleen meer kouder.
de buiten tempratuur meter geeft ook niet goed aan ongeveer ook 2 graden verschil te koud, heeft die er ook invloed op??
wie heeft er mischien een oplossing voor mij.