remmen pakken diep.

3 reacties

Merk
Fiat
Model
Seicento
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-01-2006 21:57

[48171] Fiat Seicento 1.1 sporting had zeer vuile remvloeistof. Een dag na het vervangen van de remvloeistof, zakt het pedaal bijna tot de bodem tijdens het remmen. De wagen heeft ABS en komt goed tot stilstand. De remmen toch nog maar eens opnieuw ontlucht, er komt echter geen lucht uit het systeem. Dit kan ook bijna niet daar er geen lucht in is gekomen met verversen. Het lijkt op een intern lek in de hoofdremcilinder. Geeft het ABS systeem verder wel eens problemen of is het toch de hoofdremcilinder?

Wie heeft er sugesties?