Geplaatst: 12-12-2007 21:29
[94686]beste collega"s
Na het vervangen van de distributieriem van een Volvo v40 gooit hij de startmoter niet meer rond. de accu is niet losgeweest. Wel hebben we achter de stabilisatorbouten moeten uitkappen.Er blijft een rood lampje knipperen rechtsboven op het dashbord. Is er iemand die enig idee heeft wat hiervan de reden kan zijn?
alvast bedankt