Geplaatst: 17-12-2007 13:21
[94945]deze A-klasse start normaal, na enkele minuten schakelt de stuurdoos de 2e cilinder uit vanwege te hoge uitlaatgaswaarde. Als je dan de motor stillegt, draait hij oopnieuw op 4 cilinders, en heb je de rest van de dag geen problemen meer, de auto blijft normaal rijden, geen vermogenverlies, geen extra verbruik.