Geplaatst: 01-02-2006 10:55
[48282] Collega's, wij hebben een client rijdend in een
Ford Fiesta 2001 3-deurs.
zijn probleem:
als de achterruitensproeier bediend is geweest en de auto heeft ca 15 min stil gestaan komt er tijdens het wegrijden een straat vloeistof uit de sproeier.
niks ernstigs zou je denken, maar de klant ervaart dit als zeer storend.
vervangen van het 3e remlicht met geintegreerde ruitensproeier even als het monteren van een terugslagklep heeft geen resultaat geboden.
iemand dit al eens meegemaakt of suggesties??
groet Ruud