Geplaatst: 02-02-2006 22:42
[48447] Hallo. Bij een Seat Leon 1.4 16v van ongeveer bouwjaar tussen 2000 en 2002 valt regelmatig zomaar de kilometerteller onder het rijden naar beneden naar 0 km/h en dan springt ie weer omhoog. De kilometerteller is helemaal van slag.
Is dit gewoon de sensor voor de kilometerteller of kan het nog iets anders zijn? Alvast bedankt!