automaat 2.0l 1983

5 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1983
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-02-2006 17:24

[48487] mijn mercedes blijft te hard stationair lopen als je het gas los laat als je dan even het gas aanraakt zakt het naar normaal toerental mechanich is alles okee ook de automaat schakelt hard in zijn d en r ook als het toerental goed is olie is op peil en met rijden schakelt hij perfect als iemand wat weet zou ik het graag horen alvast bedankt