Geplaatst: 03-02-2006 23:56
[48531] Hoi
Ik heb een ford ka staan met het storingslampje aan.
Er mist een stekker van de onderste lambda sonde.
nu wil ik dit doorsolderen maar er zit een verschil in de kleuren van de draden voor en na de stekker.
er zijn 4 draden gekoppeld.
ingaand: bruin/rood, wit/rood, zwart/blauw en paars/blauw
uitgaand: wit, wit, zwart en grijs
wie kan me helpen?
welke kleur hoort op welke kleur?
Alvast bedankt, erik