Geplaatst: 05-05-2007 23:06
Hallo, ik heb hier een peugeot staan met een probleem met de brandstof druk. Het is een 307 hdi met een siemens inspuitsysteem.
Stationair is de pompdruk maar 200 bar, als je dan een keer vol gas geeft zakt de druk een moment en begint hij in te houden, waarnaa hij in de noodloop gaat
en dan een fout geeft op de brandstofdrukregelaar, als je langzaam aan gas geeft bouwt de druk wel gewoon op.
Heb inmiddels de pomp vervangen.
Retourlek gemeten, gaf geen verschillen.
Druksensor vervangen, tevens de massa en plus van sensor gemeten.
Accuspanning gecontroleerd.
Wie heeft nog een idee.