Geplaatst: 06-05-2007 10:59
[79776] Heb een arosa 1.0 (AER) loopt niet zuinig. Rijdt nu met moeite 400km op een tank en hij moet 1:17 kunnen lopen.
Co gemeten is allemaal goed , koelwatersensor al vervangen
heb een nieuwe inlaat buis gehaald met regelunit voor warme lucht.
Ik weet het niet meer kan iemand mij uit de brand helpen??