Geplaatst: 07-02-2006 18:05
[48823] Hallo,
Wie o wie kan mij helpen?
Ik heb een starlet uit 1989 met een 2e motor met kat.
De motor heeft een carburateur met een grote buis in het midden.
De motor houd vreselijk in tijdens rijden,schokt erg lijkt en wil niet stationair lopen.koud wel.Ik heb de carb gereinigd ,alle slangen gecheckd spruitstukpakking vervangen.de toyota dealer vertelde mij dat dit soort carburateurs veel problemen geven en het beter is om te vervangen.(1000 euro!)Wie weet een oplossing en evt een carb die er wel op pas maar dan niet dit type.of wat het probleem is van deze carburateurs. alvast bedankt! gr.pascal