Geplaatst: 08-05-2007 19:43
[79941] Direct na het vervangen van de koppakking komt er behoorlijk wat koelvloeistof bij de motorolie in. Reservoir koelvloeistof stroomt gelijk weer leeg als er wordt bijgevuld.
Koppakking die er tussen is gezet is origineel citroen. Oliekoeler is al getest maar daar lekt hij niet naar oliekanaal toe.
Alle slangen en leidingen lijken weer op de goede plek te zitten..
Voordat de koppakking vervangen werd bouwde het systeem geen druk op en er zat ook nog geen koelvloeistof bij de olie want het oliepeil stond tussen min & max en de olie was zwart.
Iemand een idee waar de koelvloeistof naar de olie kan stromen?