Geplaatst: 10-05-2007 18:03
Goedemiddag,
Ik rij prive in deze auto. Bij aanschaf 2 weken terug trok hij slecht.. uitgelezen en hoewel het storingslampje niet brandde wel de fout signaal LMM onlogisch. Deze vervangen en probleem verholpen.. Nu trekt hij weer niet. weer dezelfde foutcode en onder meetwaarden de waarde bekeken en geeft 0 aan en springt soms even omhoog... heb de aansluitingen op LMM bekeken en die zagen er goed uit.
Domweg weer de LMM kapot of is iemand bekent met slechte contacten of evt. draadbreuken?
René