3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-02-2006 19:07
[49084] Goedenavond,
Moet volgende week een nieuwe King cab afleveren en moet daar nog een radio en carkit in zetten. Mag ik de + nog bij de radio aftappen of krijg ik dan problemen?
Alvast bedankt
René