toerenbegrenzer

2 reacties

Merk
Honda
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-02-2006 13:23

[49209] wie weet de begrenzer van een honda gx 160 stationeer-motor te zitten. [bv van trilplaat] hij is begrenst op 3600 rpm.

zonder begrenzer moet hij 5000 rpm halen.

ik heb het blokje uitelkaar gehaald maar kan niks vinden.

b.v.d, roger