Geplaatst: 12-02-2006 13:23
[49209] wie weet de begrenzer van een honda gx 160 stationeer-motor te zitten. [bv van trilplaat] hij is begrenst op 3600 rpm.
zonder begrenzer moet hij 5000 rpm halen.
ik heb het blokje uitelkaar gehaald maar kan niks vinden.
b.v.d, roger