Geplaatst: 22-05-2007 16:26
[80815] Hoi,
Ik wil de versnellingsbakolie wisselen van een C270 CDI. De auto heeft meer dan 200.000 km gelopen en het schijnt beter te zijn om olie en filters dan toch eens te wisselen, hoewel Mercedes claimt dat de bak voor het leven gevuld is.
Kan iemand mij de procedure even beschrijven? Weet namelijk niet hoe ik kan meten of er genoeg inzit. Kan met diagnosetester geen hoeveelheidsindicatie vinden en kom ook geen peilstok tegen.
Bij voorbaat dank.
Guido Priemus