Geplaatst: 25-05-2007 13:40
[80995] Ik heb nu twee jaar op rij gehad dat de motor er mee stopte op weg/terug van vakantie. Vorig jaar zelfs in Gotthardtunnel!
De temperatuur is niet te hoog. Na wat schokken valt het vermogen helemaal weg. Loopt heel moeizaam stationair maar reageert niet op het gaspedaal. Na een periode van afkoeling is het probleem verholpen. Computer geeft geen storingscodes aan. Kunnen jullie helpen?