Geplaatst: 03-12-2007 13:57
Goedemiddag allemaal,
Hoe kun je bij een Peugeot 206 de com2000 uitbouwen? ik neem aan dat eerst het stuur en airbag verwijderd moeten worden, maar ik kan niet ontdekken hoe de airbag bevestigd zit.
wil iemand mij helpen?
vriendelijke groet, Peter