Geplaatst: 20-02-2006 13:36
Hallo ,wij hebben een probleem met een scoupe uit 91 met een 1500 8 kleppen motor.
Stationair draaid hij zeer onregelmatig en op constante snelheid hikt en stoot hij heel erg.
Voor de luchtmassa meter en ecu hebben wij een andere vd sloop op gezet .tevens is er nieuwe gaskleppotentiometer opgezet.
De distributie timing en ontsteking timing zijn gecontroleerd.
Bougie's rotor en verdeelkap met kabels zijn vervangen.
De temp sensor en de lambda sensor geven ook goed aan als je ze doormeet.
Verder geeft hij geen foutcodes meer aan als je hem uitleest.
Wie kan ons verder helpen?