Geplaatst: 22-02-2006 20:46
[50033] hallo, wie kan me helpen?Ik ben in de werkplaats bezig met een ford courier.Deze wagen heeft last van hemelwaterlekkage aan de rechterkant,Na goed nathouden van me parrevan aan de rechterkant, al diverse keren het huis van de pollenfilter opnieuw afgekit plus het afdichtplaatje boven de kachelradiateur.Ik heb zelf het idee dat het water in me kachelhuis terecht komt,als ik me ventilator op stand 4 zet dan lijkt het wel een waterballet in me kachelhuis.Mijn kachelweerstand was al aardig op weg om weg te roesten,nu zit ik te denken om mijn dashbord en kachelhuis maar te demonteren en dan van binnenuit te kijken waar het lekt.wie heeft hier ervaring mee?alvast hartelijk dank!