Geplaatst: 25-02-2006 20:03
[50279] Deze delta 2.0 8v turbo uit 1988 houdt behoorlijk in, zeker met plots volgas geven en dan wil hij ook nog wel eens stilvallen . Als je dan het brandstofpomprelais eruit trekt en weer gaat starten slaat hij op een gegeven moment weer even aan . Dan brandstofpomp relais er weer in en dan wil de motor weer lopen .
Als je weer gaat rijden heb je binnen de kortste keer weer het zelfde probleem.
Het is dus net alsof deze motor verzuipt. Hij krijgt lucht genoeg.
Wie heeft zo iets wel eens meegemaakt ? MAP sensor of inlaatlucht temperatuur sensor o.i.d. ?