Geplaatst: 25-02-2006 10:21
[50227] Hallo,
Heeft iemand het volgend probleem wel eens gehad.
Ik heb een Opel Astra 1.6 i bjr. 2003 staan.
Als ik met deze wagen ga rijden dan begint deze spontaan op 3 cilinders te lopen.
De scantool er aan geplaatst, deze geeft geen foutmeldingen.