inhouden en op 3 cilinders lopen

4 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-02-2006 10:21

[50227] Hallo,

Heeft iemand het volgend probleem wel eens gehad.

Ik heb een Opel Astra 1.6 i bjr. 2003 staan.

Als ik met deze wagen ga rijden dan begint deze spontaan op 3 cilinders te lopen.

De scantool er aan geplaatst, deze geeft geen foutmeldingen.